رازهای سئو,تکنیک های سئو

چندین تکنیک های سریع و کوتاه و رازهای سئو را بیاموزید 
آیا از خواندن مقالات طولانی خسته شده اید و به دنبال یک مطلب آموزشی می گردید که نکات سئو را بدون مقدمه و بدون آنکه توضیحات خسته کننده متعددی به آنها اضافه نماید برای شما بیان کند؟ خوشبختانه به مقاله درستی مراجعه نموده اید. ما در این مقاله قصد داریم تعدادی نکات سئوی بسیار مفید را خلاصه وار و تیتر گونه برای شما بیان نماییم. پس با ما همراه باشید:

از # در URL های خود استفاده ننمایید، ربات های گوگل قادر به کراول کردن و ایندکس گذاری URL هایی که در آنها # وجود دارد نمی باشند.  ادامه مطلب ...

روش های بد طراحی وب سایت چیست؟


طراحی سایت
 چیزی است که اغلب مردم هنگام بالا آوردن یک سایت به آن فکر می کنند. آنها ممکن است ساعت ها، روزها یا حتی هفته ها را صرف قرار دادن یک لوگو یا رنگ هایی که با یکدیگر همخوانی دارند، کنند. وب سایت های بسیاری وجود دارد که دارای ویژگی های طراحی وب سایت بد هستند ولی مردم را مجبور به بازدید از سایت خود می کنند. سعی کنید وب سایت خود را برای یک تجربه کاربری منحصر به فرد آماده کنید. تاثیر طراحی وب سایت شما روی مردم بیشتر از آن چیزی هست که فکرش را می کنید. 

متن وب سایت

شما ممکن است فکر کنید طراحی سایت مربوط به گرافیک، رنگ، پیکسل و غیره است، اما متن بخش مهمی از آن است که همیشه نادیده گرفته می شود. متن اکثریت سایت شما را تشکیل می دهد، به همین دلیل است که بسیار مهم است که در سایت شما به خوبی ارائه شود.

برخی از نمونه استفاده های نادرست از متن در وب سایت ها عبارتند از:

  • متن کوچک که خواندن آن دشوار است.
  • فونت های نامعتبر (به عنوان مثال فونت هایی که به نظر دست نوشته اند).
  • متن هایی که به نظر می رسند با هم شلوغ شده اند.
  • کنتراست رنگ، خواندن متن را دشوار می کند.
  • متن زیر خط دار لینک نیست.
  • متن رنگی که لینک نیست.
  • پاراگراف های برجسته.

اگر افراد دچار مشکلی در خواندن محتوا سایت شما شوند، آنها زیاد در وب سایت شما منتظر نخواهند ماند. همیشه، همیشه، همیشه روی خواندن و نوشتن متن در وب سایت خود تمرکز کنید.

متن وب سایت 

ناوبری بد وب سایت

ناوبری یکی از چیز هایی است که می تواند در ذهن مخاطب یک دید خوب یا بد نسبت به وب سایت شما ایجاد کند. هنگامی که شما به دنبال چیزی در سایت باشید و نتوانید آن را پیدا کنید بدون آن که دلیل آن را بدانید. ناوبری بد وب سایت شامل موارد زیر است:

  • ناوبری ضعیف
  • ناوبری ناشناس
  • ناوبری پیچیده
  • لینک های شکسته در ناوبری
  • پیشمایش بی پایان
  • ناوبری بدون نوار جستجو 

هر چند هفته (یا بیشتر)، در وب سایت خود بازی کنید و ببینید آیا می توانید همه چیز را پیدا کنید. با این حال بهتر است از دوستان و یا اعضای خانواده برای تست سایت خود یاری بگیرید. به نظرات آن ها احترام بگذارید و فقط از آن به عنوان یک راه برای بهبود سایت خود استفاده کنید.

استفاده از طرح کلی بد برای وب سایت

برخی از ویژگی های طراحی وب سایت وجود دارند که فریاد می زنند تا ثابت شوند، اما به هر دلیلی، برخی از صاحبان وب سایت ها تصمیم به نادیده گرفتن آن ها دارند. این نه تنها بازدید کنندگان بالقوه را به سایت شما کاهش می دهد، بلکه می تواند سبب محدود کردن تعداد افرادی شود که قصد یافتن وب سایت شما را دارند.

بعضی از این ویژگی های طراحی بد طراحی وب عبارتند از:

  • وب سایت هایی که در مرورگرهای خاص کار نمی کنند (یا دارای مسائل عمده ای هستند).
  • وب سایت هایی که در دستگاه های تلفن همراه یا تبلت ها کار نمی کنند یا نادرست به نظر می رسند.
  • استفاده بیش از حد از فریم ها
  • پیشمایش افقی سایت

مرور اینترنت با استفاده از دستگاه های تلفن همراه و تبلت ها در طی سال های گذشته با افزایش خارقالعاده ای مواجه شده است به همین جهت حتما سعی کنید از بابت واکنش گرا بود طراحی سایت خود اطمینان حاصل کنید. عدم انجام این کار فقط سبب محدود کردن تعداد افرادی است که می توانند به طور بالقوه شما را بصورت آنلاین پیدا کنند.

پس زمینه وب سایت

پس زمینه وب سایت 

درباره پس زمینه وب سایت ها نکات زیادی وجود دارند. برخی آن ها را دوست دارند و برخی دیگر از آن ها متنفر هستند. اما بدون شک روش های اشتباهی برای استفاده از آن ها وجود دارند که عبارتند از:

  • پس زمینه های شلوغ و منحرف کننده که سبب از بین رفتن تمرکز روی محتوا سایت می شوند.
  • پس زمینه های مورد استفاده در متن که خواندن را سخت می کنند.
  • پس زمینه هایی که موجب سرگیجه می شوند و مایل به استفراغ هستند (مانند تصویر بالا).

پس زمینه هنگامی که به درستی استفاده شود، می تواند یک طراحی عالی برای یک سایت را در پی داشته باشد.

لینک های وب سایت

همانطور که می دانید همه وب سایت ها دارای لینک هایی هستند. اما بعضی از صاحبان این وب سایت ها تصمیم می گیرند که مشاهده این لینک ها برای بینندگان دشوار باشد. سعی کنید از موارد زیر جلوگیری کنید: 

ادامه مطلب ...

دلایل استفاده از هوش مصنوعی در طراحی وب سایت


تحقیقات اخیر نشان داده است که بیشتر کاربران ترجیح می دهند که به جای این که در گوگل به دنبال محصول مورد نیاز خود بگردند، این کار را از طریق وب سایت آمازون انجام دهند. بیشتر شرکت های و فروشگاه های اینترنتی بزرگ دنیا در حال تغییر نگرش خرید مشتریان نسبت به طراحی وب سایت ها هستند. امروزه بیشتر فروشگاه های اینترنتی پیشرفته از فن آوری های چت بات ها و جستجو های صوتی و غیره استفاده می کنند. طبق گفته Gartner، تمام شرکت های بزرگ تجارت الکترونیک تا سال 2021 از محصولات صوتی و بصری استفاده خواهند کرد. علاوه بر این، راه حل های هوش مصنوعی در طراحی وب سایت، شرکت های تجارت الکترونیک را قادر می سازد تا به راحتی خواسته های مصرف کنندگان را درک نمایند و محصولاتی را که متناسب با نیازهای مشتریان باشد را ارائه دهند. بنابر پیش بینی Futurologists این روش ها تا سال 2020 به میزان 30 درصد بر افزایش فروش وب سایت ها کمک خواهد کرد. در ادامه به بررسی مزایای هوش مصنوعی در طراحی سایت می پردازیم. 

ادامه مطلب ...

پیش بینی سئو سایت ها در سال 2018

بق گفته کارشناسان بین المللی در سال های آتی شاهد تغییراتی عمده ای در زمینه سئو و بهینه سازی سایت ها توسط موتور های جستجو خواهیم بود. بسیاری از کارشناسان پیش بینی هایی درباره سئو و بهینه سازی سایت ها در سال 2018 داشته اند. در این مقاله به بررسی این موارد پرداخته ایم. 

پیش بینی رتبه بندی سایت ها در سال 2017

  1. در طول 12 ماه جستجو های صوتی بیش از 25 درصد از کل جستجو های انجام شده توسط گوگل در آمریکا خواهند بود. آمار دقیق را می توانید در تصویر زیر مشاهده نمایید:سئو  
ادامه مطلب ...

روش های انتخاب بهترین شرکت سئو


چگونه یک شرکت خوب سئو برای کسب و کارمان پیدا کنیم؟

امروزه حضور آنلاین شما در دنیای اینترنت بستگی به سئو و بهینه سازی وب سایتتان دارد. اگر شما نتوانید نتایج خوبی را از طریق موتور های جستجو به دست آورید، ارتباط با مخاطبان و صنایع وابسته به کسب و کار شما بسیار دشوار تر خواهد شد. معرفی محصولات و خدمات شما بدون استفاده از موتور های جستجو بسیار پر هزینه و مشکل خواهد بود. پس اگر می خواهید با کسب رتبه های برتر موتور های جستجو وب سایت شما توسط مخاطبان بیشتر دیده شود باید یک شرکت خوب در زمینه سئو پیدا کنید.

متاسفانه بسیاری از کسب و کار ها از استراتژی های سئو خوبی بهره مند نیستند و همچنین محتوای خوبی ندارند. برخی از این وب سایت ها نیز هر موقع که فکر می کنند نیاز به مطلبی دارند آن را در وبلاگ خود قرار می دهند و به اصول سئو توجهی ندارند. 

ادامه مطلب ...